AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN

AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN
Selamat datang ke SoutulHuffaz ITQSHHB. Laman yang memperlihatkan keunikan dan keistimewaan satu-satunya institut di Negara Brunei Darussalam yang menjadikan penghafalan Al-Quran sebagai teras dalam pembelajarannya dan seterusnya melahirkan para hufaz yang berkaliber.

Majlis Menandatangani Perjanjian

Majlis menandatangani perjanjian bagi perkhidmatan pembekalan dan penyajian makanan dan minuman diantara ITQSHHB dengan Aneka Rasa Restaurant and Catering berlangsung pada hari Isnin 10 Syawal 1431 H bersamaan dengan 20 September 2010 M jam 10 pagi bertempat di Dewan Makan Institut. Majlis telah dihadiri oleh pemangku Timbalan Setiausaha Tetap Kementerian Hal Ehwal Ugama, Ustaz Haji Ismail Bin Hj Abdul Manap.

Menandatangani bagi pihak institut ialah pengetua Institut Tahfiz Al-Quran Sultan Haji Hassanal Bolkiah, Yang Mulia Ustaz Haji Abdul Rajid Bin Hj Mohd Salleh dan bagi pihak Aneka Rasa Restaurant and Catering ialah pengurus besar, Awang Haji Yakob Bin Begawan Pehin Siraja Khatib Dato Seri Setia Haji Awg. Md Yusof. Majlis diteruskan dengan Sambutan Hari Raya Aidilfitri bersama pegawai-pegawai dan kakitangan ITQSHHB.